środa, 3 kwietnia 2013

Rozwój "Bez Granic" - podcast

8



W jakich sposób granice, które stawiasz w swoim życiu oddzielają Cię od uczucia radości, wdzięczności, dostępu do flow i pełnego wewnętrznego potencjału?

Jak każda granica, którą wyznaczasz swoim umysłem pomiędzy JA i NIE-JA staję się potencjalną linią frontu i źródłem przyszłych konfliktów?

Jak przekroczyć granicę pomiędzy częściami naszej osobowości, które cenimy a częściami, których nie chcemy zaakceptować, jak przekroczyć granicę pomiędzy naszym umysłem a naszym ciałem i wreszcie - jak przekroczyć granicę pomiędzy nami a światem.

O prawdziwej wolności emocjonalnej, flow, akceptacji i duchowej otwartości na życie, świat i innych ludzi.

Zapraszam do obejrzenia ciekawego podcastu :) Ponieważ z jakiegoś niejasnego dla mnie powodu nie jestem w stanie załadować tego video tutaj z youtube - posłużę się linkiem:



Jeżeli masz jakieś refleksje, przemyślenia, z czymś się zgadasz, z czymś się nie zgadzasz - śmiało, zapraszam do dyskusji pod wpisem :)

Pozdrawiam najserdeczniej
Rafał


photo attribution: http://www.flickr.com/photos/josefgrunig/

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zerknij proszę na komentarz, który zostawiłem pod filmikiem.

Rafał Cupiał pisze...

Zobaczyłem i odpisałem. Poruszyłeś bardzo ważną kwestię. Wiele osób, które zagłębiają się w rozwój duchowy i praktykują otwartość ma w pewnym momencie problem ze zdrowym wytyczaniem granic.

Tak jak wspomniałem - w filmie prezentuję pewną ekstremalną koncepcję i zachęcam do sprawdzenia takiego sposobu postrzegania rzeczywistości i zastanowienia się co taki stan świadomości może odmienić w naszym życiu.

Dziękuję za komentarz :)

http://successfullifee.blogspot.com/ pisze...

Interesujący film, zresztą jak większość z rozwoju osobistego. ;)

Pozdrawiam, ciekawy blog.

Rafał Cupiał pisze...

Dziękuję bardzo :)

Psycholog Wrocław pisze...

Trafiłem tutaj zupełnie przypadkiem, szukając informacji na temat samorozwoju i proszę... bardzo ciekawy podcast. Dzięki Ci za niego.

Dom starców pisze...

Czy i ewentualnie kiedy można się spodziewać innych materiałów wideo?

Rafał Cupiał pisze...

Hej :)

Psycholog - dziękuję za komentarz :)

Dom - zapraszam na kanał na YT, tam znajduje się więcej podcastów poświęconych tematyce rozwoju osobistego i praktyki duchowej :)

Pozdrawiam najserdeczniej
Rafał Cupiał :)

deweloper rafin pisze...

Myślę że to zależy od każdego z nas jak do tego podchodzi. Najlepiej spokojnie przemyśleć wszystkie za i przeciw a następnie podjąć decyzję co dalej.

Prześlij komentarz

Komentujcie proszę albo zalogowani (Google, TypePad, OpenID, AIM etc.) albo korzystając z opcji Komentarz jako: Nazwa/adres URL.

Możecie wpisać imię (imię, nazwisko, nick) a adres URL pominąć.

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting