piątek, 15 czerwca 2012

Druga edycja Warsztatów Medytacyjnych Altersense!

2


Witaj

Mam wielki zaszczyt i wielką przyjemność zaprosić Cię na drugą edycję Warsztatów Medytacyjnych Altersense.

Nasze pierwsze spotkanie medytacyjne wyszło na prawdę świetnie. Poniżej możesz zapoznać się z opiniami uczestników, którzy wspólnie z nami przyswajali skuteczne techniki przemiany własnego umysłu i odkrywania głębi wewnętrznego potencjału:

Polecam warsztaty Rafała wszystkim, którzy są przygotowani na pozytywne zmiany w swoim życiu. Zajęcia mocno wciągają, dają takiego powera żeby na serio pozmieniać swoje życie na lepsze, skoro to takie proste:) W ciągu paru godzin poznałam i przećwiczyliśmy razem sporo ciekawych metod medytacyjnych, z których korzystam sama w domu i przynoszą rewelacyjne efekty:) Rafał jako prowadzący sprawdza się świetnie - wyczuwa energię grupy i potrafi dostosować przerabiany materiał tak żeby każdy wyciągnął dla siebie jak najwięcej. Zaskoczeniem była dla mnie ogromna wiedza Rafała, który genialnie przygotowany do zajęć dawał radę z każdym pytaniem i wątpliwością. Widać, że to jego pasja, która udzieliła się tez uczestnikom;) Zajęcia prowadzone są w pozytywnej, miłej atmosferze, a pomimo spędzania całego dnia "we własnym sosie" i tak pod koniec jest mało;) Polecam gorąco, bo takiej wiedzy nie zdobędziecie z książek, a przydaje się przez całe życie :)
 KATARZYNA SKOWRON, WARSZAWA

Warsztaty Medytacyjne prowadzone przez Rafała zaopatrzyły mnie w jedne z najlepszych narzędzi zmiany osobistej jakie otrzymałem w życiu. Już kilka dni po warsztatach czuję jak coraz bardziej wybudzam się z iluzorycznych myśli i przekonań i żyję w świecie, a nie w swojej głowie. Poprawiła mi się jakość komunikacji z własnym ciałem. Wysłuchując jego potrzeb odblokowałem zastygłe emocje, które miały wpływ na stan mojego zdrowia. W moim przypadku uaktywniały się bardzo silne emocje strachu i smutku zastygłe w okolicach klatki piersiowej i krtani. Gdy ich wysłuchałem i świadomie przeżyłem zauważyłem jak powoli zmniejsza mi się trwający od półtora roku kaszel, aż zniknął całkowicie. Wieczorem po warsztatach uzyskałem dostęp do najsilniejszego doznania w moim życiu – stanu całkowitej akceptacji. „Zwykła” sytuacja stała się naładowana setką bodźców. Uważność, świadomość i otwartość, które odnalazłem w sobie na warsztatach nie są jeszcze dla mnie stanem permanentnym, jednakże przeprowadzony przez Rafała trening bardzo zbliżył mnie w tym kierunku i dał naprawdę solidne narzędzia do pracy nad stałym poszerzaniem świadomości. Co więcej otrzymaliśmy również dawkę solidnej wiedzy merytorycznej z zakresu psychologii i neurobiologii, popartą przekonującymi wynikami badań. Całość zaprezentowana w spójny sposób, umożliwiający łatwe przyswojenie materiału. Ta wiedza daje możliwość poznania i zrozumienia mechanizmów, które często nieświadomie kierują naszym życiem i jednocześnie zdolność świadomego wykorzystywania ich w razie potrzeby.

        Warsztaty totalnie polecam, będę wracał.
MICHAŁ JANKOWSKI, WARSZAWA
 
Bardzo podobały mi się Warsztaty Medytacyjne prowadzone przez Rafała. Byłam na wielu szkoleniach i treningach, jednakże to wydarzenie zdecydowanie wybija się na tle innych. To co było super to min. fajna struktura szkolenia - wstęp z dużą podstawą teoretyczną, popartą wnioskami z badań naukowych, świetnie dobrane ćwiczenia, krótkie i na temat. Na uwagę zasługują również duża energia, entuzjazm i pasja prowadzącego! Widać, że Rafał lubi to co robi i potrafi tym zarazić uczestników. Bardzo fajne zarządzanie grupą: obserwacja energii poszczególnych osób, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami. Podobało mi się również to, że była mała grupa co pozwalało na utrzymanie indywidualnego podejścia. Ogólnie świetny warsztat, przez te 8 godzin byłam zaciekawiona i pełna energii do wykonywania ćwiczeń
AGATA I., WARSZAWA


Pod poniższym linkiem uzyskasz wszelkie informacje dotyczące tego wyjątkowego medytacyjnego wydarzenia:


Zapraszam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :)

Rafał Cupiał
trener rozwoju osobistego, coach

2 komentarze:

Rafał Cupiał pisze...

Druga edycja Warsztatów Medytacyjnych już jutro :)

Mamy pełen komplet wspaniałych uczestników i już jutro rano wyruszamy w całodniową podróż po najgłębszych zakamarkach swoich umysłów ku świadomości, otwartości, radości i efektywności w realizowaniu marzeń :) ! ! !

Rafał Cupiał pisze...

Dziękuję wszystkim bardzo za przybycie i za Waszą obecność. Wspólnie cieszyliśmy się procesem doświadczania siebie, skanowania ciała, poszerzania świadomości, dostrajania się do zmysłów, uczyliśmy się dynamiki EGO i pracowaliśmy nad zdrową postawą medytacyjną.

Wszystkiego dobrego! :)

Prześlij komentarz

Komentujcie proszę albo zalogowani (Google, TypePad, OpenID, AIM etc.) albo korzystając z opcji Komentarz jako: Nazwa/adres URL.

Możecie wpisać imię (imię, nazwisko, nick) a adres URL pominąć.

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting