niedziela, 9 stycznia 2011

Scalenie :)

0

Witajcie.
Dzisiaj dobra wiadomość, a mianowicie postanowiłem połączyć moje dwa blogi w jeden i zająć się na nim właśnie tematyką wolności osobistej, dynamiki socjalnej, komunikacji interpersonalnej i rozwoju osobistego. Oraz oczywiście Natural Tao :)

Blog będzie funkcjonował pod adresem www.natural-revolution.blogspot.com i pod nazwą Natural Revolution. Podjąłem taką decyzję, ponieważ posiadając dwa blogi zaniedbałem Natural Revolution i pisałem wyłącznie na Natural Tao. Po drugie, zagadnienia poruszane w artykułach często by się pokrywały i nie widzę więc sensu ich rozdzielać. Po trzecie po długich poszukiwaniach w końcu odnalazłem tematykę, która najbardziej mnie fascynuje i o której najbardziej lubię pisać i wiem już doskonale, jaki ma być dokładnie profil tego bloga. Poinformuje Was, gdy już nastąpi scalenie :), nie dziwcie się zatem kolejnymi modyfikacjami starszych postów oraz przeniesieniem artykułów z NR na NT a następnie całości na stary adres.

Wybrałem pozostanie przy nazwie Natural Revolution, ponieważ tak również tytułuję swoją książkę, która właśnie powstaje oraz cały system przemiany osobistej, nad którym pracuje. Natural Tao natomiast jest moim najbardziej rozbudowanym modelem zarządzania swoim życiem, rozwojem osobistym, komunikacją i związkami.

Pozdrawiam serdecznie
Rafał Cupiał

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentujcie proszę albo zalogowani (Google, TypePad, OpenID, AIM etc.) albo korzystając z opcji Komentarz jako: Nazwa/adres URL.

Możecie wpisać imię (imię, nazwisko, nick) a adres URL pominąć.

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting