sobota, 2 października 2010

Witaj.

0

Witaj.
Już niedługo ruszają nasze szkolenia, a ja w związku z tym poczułem ogromną dawkę motywacji na wszystkich płaszczyznach swojego życia. Pomyślałem zatem, że stworzę drugiego bloga związanego z rozwojem osobistym, jednakże znacznie bardziej ukierunkowanego na coś, czym od lat się pasjonuję i co bardzo silnie wpłynęło na moją osobę oraz sposób postrzegania i kształtowania przeze mnie rzeczywistości. Bloga ukierunkowanego na coś, czym żyję.
Przez lata zastanawiałem się jak być szczęśliwym. I jak być prawdziwym. I jak być mężczyzną. Przez lata szukałem odpowiedzi. Szukałem ich zarówno w przemyśleniach innych, w otchłani swoich własnych refleksji, w setkach rozmów, na szkoleniach, w książkach, filmach, w tysiącach interakcji społecznych. Znalazłem ich znacznie więcej niż kiedykolwiek wcześniej mógłbym się spodziewać.

Ten blog jest o najwyższych standardach rozwoju. Nie można tego lepiej ująć. Jest o tym jak stać się osobą, która zna swoją wartość i nie musi już nigdy nikomu nic udowadniać. Traktuje o byciu prawdziwie, bezwarunkowo szczęśliwym i wolnym emocjonalnie. Tłumaczy jak odnaleźć się w programowaniu społecznym i jak wykorzystać jego zasady na własną korzyść. Wyjaśnia jak kształcić bazowe wręcz umiejętności inteligencji socjalnej i emocjonalnej. Porusza ponadto ogrom innych równie pasjonujących i wciągających zagadnień.

Zapraszam w podróż.

Rafał Cupiał
Inner Revolution Team

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentujcie proszę albo zalogowani (Google, TypePad, OpenID, AIM etc.) albo korzystając z opcji Komentarz jako: Nazwa/adres URL.

Możecie wpisać imię (imię, nazwisko, nick) a adres URL pominąć.

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting