czwartek, 27 września 2012

Relacja ze szkolenia FANTASTYCZNE RELACJE :)

0

Witaj

W tym miesiącu Altersense przeprowadziło wyjątkowe dwudniowe szkolenie dotyczącego tego w jaki sposób świadomie budować relacje i związki intymne. Rozmawialiśmy o tym w jaki sposób pracować z własnymi maskami, jak odkryć w sobie prawdziwą miłość i jak odróżnić ją od zauroczenia.

Poznaliśmy tajniki sztuki świadomej seksualności jaką jest Tantra. Uczyliśmy się autentycznie komunikować. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób wykorzystywać konflikty w związkach do ewolucji świadomości i rozwoju wolności emocjonalnej.

To były dwa na prawdę mocne, zmieniające życia dni :)

Poniżej opinie, refleksje i odczucia uczestników, którzy razem z nami przeżyli te fascynującą i momentami bardzo wzruszającą podróż, udekorowane fotorelacją z warsztatów.

Zapraszamy do lektury!

RELACJE UCZESTNIKÓW:

15.09. - 16.09.2012 – 2 dni, 48 h które zmieniły moje życie. Idąc na szkolenie miałem swoje przekonanie, czego mogę dowiedzieć się na tym wydarzeniu. Jak to zwykle bywa, rzeczywistość zweryfikowała moje poglądy.

Podczas gdy mógłbym się rozpisywać się na temat wielu umiejętności, które posiadłem np. sposobu integracji osobowości (ćwiczenia z dialogiem ze swoją imprezową wersją nie zapomnę do końca życia), podkreślę to, co dało mi najlepszego to szkolenie. A mianowicie: odkrycie prawdy o swojej osobie, pokazanie jak wielki potencjał drzemie w ludzkim umyśle i w jaki sposób doświadczać życia znacznie intensywniej.

Dzięki temu odkryłem swoje wcześniej niedostępne zasoby, zacząłem zwracać większą uwagę na otaczający nas świat, a moja uważność i obecność na innych ludzi sprawia, że moje relacje uległy znacznej poprawie.

Należy zaznaczyć że ekipa Altersense w postaci Rafała, Kuby, Tomka i Bartka to mega zespół profesjonalistów obdarzonych wielką wiedzą, którą potrafią przekazać w przystępny i szybko przyswajalny sposób. Pełne, wyczerpujące odpowiedzi na wszelkie pytania uczestników, przyjemna atmosfera, zindywidualizowane podejście sprawiło, że uczestnicy mogli całkowicie oddać się pracy nad sobą.

Żeby podsumować całe szkolenie powiem tyle, że dzięki chłopakom mocno zainteresowałem się rozwojem osobistym i na pewno będę wracał do nich na szkolenia żeby stać się bardziej obecnym i świadomym człowiekiem.

 PAWEŁ KASSYK, WARSZAWA

Szkolenie super !!!

Świetna grupa szkoleniowa, przekazali mi niesamowitą wiedzę, którą wykorzystam. Było to dla mnie pierwsze szkolenie tego typu i jestem pod ogromnym wrażeniem. Fajni ludzie i bardzo przyjazna atmosfera, co dostarcza dużo pozytywnej energii !!!

Zyskałam motywację i wiarę, że można żyć inaczej ze sobą i innymi ludźmi. Trenerzy pokazali jak można pracować nad sobą, poprzez przykłady i ćwiczenia, które zawierały dużo rad i wskazówek.

Szkolenie nauczyło mnie odczuwać emocje, otworzyło mi oczy na wiele spraw, zachęciło do działania w praktyce, dlatego nie wyobrażam sobie by zakończyć to na tym etapie. Nauczyłam się, że każda emocja ma swoją ciemną jak i jasną stronę.

Szkolenie to pozwoliło na poznanie innych ludzi, zauważając, że są podobni do mnie, że wzajemnie możemy sobie pomagać i wspólnie się uczyć, rozwijać.

Wspaniale było odbyć to szkolenie, jestem usatysfakcjonowana i dlatego bardzo polecam szkolenia z grupą "Altersense".

SYLWIA SAJDYCH, REDA
 
Kiedy szedłem na szkolenie, znając już wcześniej kompetencje jednego z trenerów, Rafała, spodziewałem się naprawdę dużo. Nie dostałem tego, czego oczekiwałem. Dostałem natomiast znacznie więcej.

Czasami podczas szkolenia wkurzałem się i miałem myśli na temat tego jak powinno ono wyglądać. Nie wiedziałem jednak, że cały czas dział się proces, przez który - uważam nieświadomie - przeprowadzali trenerzy. Chłopaki mają poważną kompetencję na tematy, które prezentują i tak na prawdę pod całym formatem prezentacji płynęła z nich spójność, która jest najlepszym nauczycielem. Dzięki temu wartości, o których mówili stają się dostępne dla uczestników, bo są w każdym zachowaniu prowadzącego. Każdy z trenerów jest kompletnie inny, dzięki czemu uczyłem się od nich zupełnie innych rzeczy.

Dziękuję chłopakom, bo wyszedłem nie tylko z wiedzą, ale i z narzędziami. Nauczyłem się jak dawać sobie dostęp do uczuć, które tłumiłem i korzystać z nich efektywnie.  Jak mieć prawdziwe i szczere relacje z drugą osobą, szanować każdego niezależnie od sympatii czy jej braku płynącego z ego i w każdej chwili oraz z każdym czuć pełnię.

Kilka dni po szkoleniu było jednymi z najmocniejszych w moim życiu. Masa nigdy nie wypowiedzianych słów, tłumionych emocji i zbliżenia z rodziną. Dziękuję chłopakom, że dali mi możliwość poprawy życia z najbliższymi. Na sam koniec mogę powiedzieć jedną rzecz. Najważniejsze, aby przyjść na takie spotkanie z otwartą głową i nastawieniem, "czego mogę się nauczyć?". Otwartość ze swojej strony w połączeniu z kompetencją trenerów daje duże boom.

Spodziewałem się wiele, dostałem jeszcze więcej. Dziękuję, że pokazaliście jak świat jest piękny tuż obok, i nauczyliście jak pozwalać sobie go dostrzegać.

MICHAŁ JANKOWSKI, WARSZAWA


1. Rafał prowadzi warsztatowy moduł "Oświecone Relacje". W jaki sposób praktykować uważność w związku i jak odkrywać prawdziwego siebie.


2. Bartek prezentuje wystąpienie dotyczące miłości. Czym różni się miłość warunkowa płynąca z przestrzeni ego od miłości bezwarunkowej płynącej z serca.


3. Tomek tłumaczy w jaki sposób zdrowa relacja z samym sobą wpływa na jakość relacji z innymi ludźmi.


4. Kuba wyjaśnia podstawy tantry, czyli królewskiej drogi rozwoju. W jaki sposób można podnieść świadomość i jakość swojego życia seksualnego i wzrastać duchowo.

 5. Uczestnicy szkolenia Fantastyczne Relacje podczas jednego z modułów.



6. Wspólne zdjęcie na zakończenie szkolenia :)
 

7. Wspólne zdjęcie na zakończenie szkolenia :)

8. Kończymy szkolenie pełni pozytywnej energii :) ! 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentujcie proszę albo zalogowani (Google, TypePad, OpenID, AIM etc.) albo korzystając z opcji Komentarz jako: Nazwa/adres URL.

Możecie wpisać imię (imię, nazwisko, nick) a adres URL pominąć.

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting